معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار کرد به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی،محمد ده بیدیان معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با همراهی احسان ترابی ،سرپرست روابط عمومی و بین الملل این شرکت با فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و […]

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار کرد

به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی،محمد ده بیدیان معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با همراهی احسان ترابی ،سرپرست روابط عمومی و بین الملل این شرکت با فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدارکردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این دیدار صمیمانه محمد ده بیدیان معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: همکاری نزدیک و تنگاتنگ فرمانده انتظامی شاهین شهر با پالایشگاه اصفهان موجب تامین امنیت هرچه بهتراین مجموعه بزرگ صنعتی و همین طور کارکنان این شرکت است ؛لذا هفته فراجا فرصتی است تا از زحمات بی وقفه شما عزیزان قدردانی کنیم.

 سرهنگ هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیزدراین دیدار ضمن تبیین آخرین وضعیت همکاری مجموعه نیروهای انتظامی با مراکز صنعتی گفت: خدمت به مردم ومجموعه کارکنان پالایشگاه اصفهان و شهرک انرژی که در کنار این شهرستان قرار گرفته است افتخار سربازان و جان بر کفان نیروی انتظامی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

حائزاهمیت است، دراین دیدار معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اهدای لوح تقدیراز زحمات کادرفراجا و فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه تقدیرو قدردانی کرد .

گفتنی است ،هفته فراجا به عنوان فرصتی برای گرامیداشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی در راستای تامین امنیت و نظم اجتماعی، هر ساله با شعارهای خاصی برگزار می‌شود. امسال شعار هفته فراجا “پلیس هوشمند، مردم قانون مدار” نامگذاری شده است.