امام جمعه قزوین در دیدار مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدارس دخترانه گفت: نگاه‌های باندی و جناحی مایۀ خسارت است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین ،امام جمعه قزوین با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های نظامی، تصریح کرد: از نظر تجهیزات و قدرت نظامی امروز به جایگاه بسیار خوبی […]

امام جمعه قزوین در دیدار مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدارس دخترانه گفت: نگاه‌های باندی و جناحی مایۀ خسارت است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین ،امام جمعه قزوین با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های نظامی، تصریح کرد: از نظر تجهیزات و قدرت نظامی امروز به جایگاه بسیار خوبی رسیده‌ایم. این‌ها به خاطر عمل به آیه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّه» است که کشور ما را در این عرصه قدرتمند کرده است.

وی با بیان اینکه قدرتِ جبهه مقاومت هر روز رو به گسترش است، عنوان کرد: ما با امام خمینی (ره) به جمهوری اسلامی رسیدیم و اکنون در دوران مقاومت اسلامی هستیم و ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر کشور‌های اسلامی خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: تحکیم به حکمت قرآن گره خورده است و باید از آن تغذیه شود، حکمت عالم گسترده‌ای دارد، وحدت هم ریشه در توحید دارد، اگر وحدت ما توحیدی بود و تحکیم ما از حکمت تغذیه شد، آن موقع مراکز دانشگاهی و دانش‌آموزی ما رنگ ایمان، معرفت و پیشرفت می‌گیرد.