معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گسترش همکاری میان شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی را بستری ارزشمند برای اعتلای خدمت رسانی به شهر و شهروندان دانست.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از داره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ابراهیمی در برنامه «در مسیر بالندگی» که همزمان با سالگرد […]

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گسترش همکاری میان شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی را بستری ارزشمند برای اعتلای خدمت رسانی به شهر و شهروندان دانست.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از داره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ابراهیمی در برنامه «در مسیر بالندگی» که همزمان با سالگرد تاسیس این نهاد انقلابی با هدف ارائه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی اصفهان در سه شاخه دستاورد، تجربه و ایده برگزار شد، گفت: همکاری میان جهاد دانشگاهی و شهرداری اصفهان سابقه زیادی دارد.
او با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بهترین جایگاه برای جهاد علمی و گسترش اقتصاد دانش بنیان بوده است، افزود: با تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و تجاری سازی علم و گسترش اقتصاد دانش بنیان، نقش جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد جهادگر علمی برجسته تر می‌شود.
ابراهیمی با تأکید بر اینکه رویکرد مدیریت شهری استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی با هدف رفع چالش‌ها، استفاده از فرصت‌های شهری و خدمت به شهروندان است، خاطرنشان کرد: بازارسازی و فرصت سازی برای شرکت‌های دانش بنیان برای ورود در مسایل شهری و رفع بخشی از چالش‌های اقتصادی شرکت‌های دانش بنیان از دیگر اهداف شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، با اشاره به تأسیس «اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان» و «اداره خلاقیت و نوآوری» ازسوی شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری از طریق همکاری با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های جدیدی را در راستای حمایت عملی از شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کرده است.
او افزود: نمونه ای از این فرصت‌ها در قالب قراردادهای خرید محصولات دانش بنیان با توجه به نیاز بخش‌های مختلف شهرداری و ایجاد سرای نوآوری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: نظرسنجی مسافران نوروزی و بررسی میزان تأثیر فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان نیز از جمله پروژه‌های مشترک میان شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی است.
او افزود: از دیگر حمایت‌های مدیریت شهری این دوره از شرکت‌های دانش بنیان می‌توان به تأمین فضاهای اشتراکی برای استارتاپ‌های ، شهر زندگی» تلاش می‌کند با تحقق شهر هوشمند به تسهیل اجرای روند اقدامات و شفاف سازی در حوزه مدیریت شهری بپردازد.