مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه‌های عمرانی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های مهم منطقه‌ای دارای شاخص ۶۰ درصد است و وضعیت مطلوب‌تری دارد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی آصالح با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر کلیه پروژه‌های شهرداری […]

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه‌های عمرانی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های مهم منطقه‌ای دارای شاخص ۶۰ درصد است و وضعیت مطلوب‌تری دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی آصالح با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر کلیه پروژه‌های شهرداری اصفهان از جمله پروژه‌های شاخص، مهم منطقه‌ای و منطقه‌ای به طور متوسط ۳۵درصد پیشرفت داشته اند.
او ادامه داد: پروژه‌های مهم منطقه‌ای در بین پروژه‌ها دارای شاخص ۶۰ درصد است و وضعیت مطلوب‌تری را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان اعلام کرد: سلسله جلساتی به منظور بررسی پروژه‌های بحرانی و موانع پیش‌رو و همچنین راهکارهای تسریع در عملیات اجرایی آنها با حضور شهردار اصفهان و معاونان و مدیران مناطق پانزده‌گانه با محوریت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری برگزار شده است.
او خاطرنشان کرد: در این بررسی‌ها مشخص شد تعدادی از پروژه‌های شاخص این مناطق نیازمند اقدامات تکمیلی و گاهی فراتر از اختیارات شهرداری شامل هماهنگی میان‌دستگاهی هستند که تدبیر و پیگیری در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته آصالح، در این نشست‌ها حوزه‌های مربوط به شهرداری مکلف به اجرای مصوبات و ارائه گزارش پیشرفت فعالیت‌های خود مطابق با برنامه زمان‌بندی شدند.