فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز رزمایش بزرگ جهادگران «فاطمی ۲» در استان گفت: در این رزمایش ۳۰۰ گروه جهادی به مدت ۱۰ روز خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز شنبه در رزمایش بزرگ جهادگران «فاطمی ۲» در استان […]

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز رزمایش بزرگ جهادگران «فاطمی ۲» در استان گفت: در این رزمایش ۳۰۰ گروه جهادی به مدت ۱۰ روز خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز شنبه در رزمایش بزرگ جهادگران «فاطمی ۲» در استان خوزستان خبر داد و بیان کرد: این رزمایش با ابتکار جهادگران بسیجی و با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی با نیازسنجی مناطقی را که دچار محرومیت هستند، شناسایی و با اقدامات جهادی برای محرومیت زدایی آن منطقه تلاش می‌کنند، عنوان کرد: جوان جهادگر علاوه بر محرومیت زدایی با مهارت‌های مختلف آموزش می‌شوند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: در رزمایش جهادگران «فاطمی ۲» ۳۰۰ گروه جهادی به مدت ۱۰ روز خدمات گسترده‌ای از جمله بهسازی و زیباسازی مدارس، خدمات کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیز داری خدمات علمی آموزشی و پژوهشی، خدمات حمایتی در قالب بسته‌های معیشتی و بسته‌های لوازم‌التحریر، خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یادآور شد: با تلاش گروه‌های جهادی بیش از ۳۶۰ کیلومتر خط لوله آبرسانی در مناطق روستایی استان ایجاد شده و بیش از ۱۲۰ روستا در خوزستان از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.