استاندار کردستان با اشاره به تغییر و تحول صورت گرفته در مدیریت ادارات و سازمان‌های دولتی، گفت: مجموعه جدید مدیریتی استان کردستان در مسیر شکل‌گیری است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: سازمان صنعت، معدن […]

استاندار کردستان با اشاره به تغییر و تحول صورت گرفته در مدیریت ادارات و سازمان‌های دولتی، گفت: مجموعه جدید مدیریتی استان کردستان در مسیر شکل‌گیری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت از جمله سازمان‌هایی است که می‌تواند اهداف دولت مردمی را در تولید، اشتغال و ثروت آفرینی محقق کند.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان در حال انسجام بخشی و شکل‌گیری جدید است تا کارهای بزرگ در قبال مردم با توانمندی پیش برود، اظهار کرد: کردستان در بخش صنعت، معدن و تجارت ظرفیت‌های بسیار زیادی برای توسعه دارد و باید تلاش کنیم از این ظرفیت‌ها بیشترین استفاده را داشته باشیم.
دکتر زارعی کوشا عنوان کرد: خود را خادم‌ تولید کنندگان و حامی سرمایه‌گذاران می دانیم تا بتوانیم تا حد امکان به تعهدات خود در قبال اشتغال و تولید استان کردستان عمل کنیم.
استاندار کردستان اظهار داشت: در آینده نزدیک نشست‌های مختلفی با فعالان اقتصادی سطح استان برگزار می شود تا بتوانیم با هم اندیشی و همکاری این فعالان گام‌های موثر و بلندتری را در توسعه و پیشرفت کردستان برداریم.
در این مراسم که با حضور دکتر شهاب جنابی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت و دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان برگزار شد از زحمات محمد دره‌وزمی تقدیر و بختیار خلیقی به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان معرفی شد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان