دستگیری ٣ سارق با ٣ فقره سرقت احشام فرمانده انتظامی شهرستان نایین از شناسایی و دستگیری سه سارق احشام با اعتراف به سه فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. احسان بدیعیان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در […]

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از شناسایی و دستگیری سه سارق احشام با اعتراف به سه فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

احسان بدیعیان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی با بررسی میدانی و انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی سهسارق در ارتباط با این سرقت‌ها شده که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به‌عمل‌آمده تا کنون به سه فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.