کمیسیون تلفیق عصر امروز موافقت یا مخالفت خود را با لایحه بودجه ۱۴۰۲ اعلام می‌کند سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: در جلسه نوبت عصر، باید اعضای کمیسیون تلفیق موافقت و یا مخالفت خود را با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ اعلام کنند و جمع‌بندی کمیسیون برای بررسی به صحن مجلس ارائه شود. به گزارش پایگاه […]

کمیسیون تلفیق عصر امروز موافقت یا مخالفت خود را با لایحه بودجه ۱۴۰۲ اعلام می‌کند

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: در جلسه نوبت عصر، باید اعضای کمیسیون تلفیق موافقت و یا مخالفت خود را با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ اعلام کنند و جمع‌بندی کمیسیون برای بررسی به صحن مجلس ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ در گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات جلسه امروز سه شنبه ۲۷ دی این کمیسیون اظهار کرد: امروز اعتبارات تملک دارایی استان‌ها را با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه مرود بررسی قرار دادیم.

وی افزود: به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه در سال گذشته ۷۰ همت بودجه تملک دارایی استان‌ها پیش بینی شده بود که تا الان نزدیک ۱۷ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ خاطر نشان کرد: برای سال آینده ۸۵ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان برای بودجه تملک دارایی استان‌ها پیش بینی شده است که ۳۵ همت آن از قانون متوازن است و ۲۷ همت آن از محل تملک استانی و ۲۱ همت آن از سه درصد نفت و گاز و ۲ همت آن نیز از ۲۷ صدم مالیات بر ارزش افزوده است. این ۲ همت مختص ورزش و آموزش و پرورش است و مابقی هم برای حوزه های بیکاری، آب شرب شهرها و روستاها، عمران شهرها و راه و زیرساخت‌های جاده ای هزینه می‌شود.

زارع گفت: در نوبت عصر باید اعضای کمیسیون تلفیق با کلیات بودجه موافقت یا مخالفت کنند و گزارش ۵ روز بازه زمانی برای بررسی به صحن مجلس ارسال شود.