دانشگاه آزاد اسلامی کردستان پیشرو در مردمی سازیرییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت:جامعه دانشگاهی پای در رکاب حق طلبی و ظلم‌ستیزی باید زمینه رشد و تعالی جامعه اسلامی را بیش از پیش فراهم کرده که دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاهیان این مجموعه پیش قراولان این عرصه خواهند بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

دانشگاه آزاد اسلامی کردستان پیشرو در مردمی سازی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت:جامعه دانشگاهی پای در رکاب حق طلبی و ظلم‌ستیزی باید زمینه رشد و تعالی جامعه اسلامی را بیش از پیش فراهم کرده که دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاهیان این مجموعه پیش قراولان این عرصه خواهند بود.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر قباد میمنت آبادی با تاکید بر ضرورت تحقق حکمرانی مردم به عنوان سیاست و خط مشی موثر حاکمیت در احیای رفتارهای جهادی مردم افزود:جامعه دانشگاهی،اعم از اساتید،دانش آموخته گان و دانشجویان به عنوان حلقه های میانی می توانند مطالبات مردم را در فرآیند تصمیم و اقدام مبتنی بر دانش و فرآورده های مبتنی بر علم جهت توسعه قرار دهند.
دبیر اسبق شورای فرهنگ عمومی استان کردستان خاطرنشان کرد:دانشگاه آزاد اسلامی مدلی ساختاری در تحقق مطالبات مردم و نیل به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی سرمایه های اجتماعی کردستان را فرصتهای بی نظیر جهت تعالی و رشد مطالبات مردم در کردستان توصیف نمود و گفت:اقدام جهادی توام با امید آفرینی و نشر گفتمان انقلاب اسلامی در استانی که مزین به سرزمین هنر. فرهنگ است،یک تکلیف و عزم جدی است.