عاملان سرقت به عنف منجر به قتل زمین گیر شدند رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری عاملان قتل در شهرستان سقز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ فرامرز شاکری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد فردی ۳۲ساله با سلاح گرم و […]

عاملان سرقت به عنف منجر به قتل زمین گیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری عاملان قتل در شهرستان سقز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ فرامرز شاکری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد فردی ۳۲ساله با سلاح گرم و متواری شدن قاتل و همدستانش، در راستای تدابیر ویژه فرمانده انتظامی کردستان بررسی موضوع و دستگیری عاملان این قتل بلافاصله در دستور کارماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود:ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز با همکاری آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی عامل اصلی قتل را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در یکی از محورهای شهرستان زمین گیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم به قتل و معرفی همدستان خود اعتراف کرد، گفت: در این رابطه نیز ۳ همدست قاتل شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ شاکری افزود: متهمان ضمن اعتراف به قتل، به ۵ فقره سرقت به عنف اعتراف و بیان داشتند که قصد سرقت خودروی تویوتا به محل حادثه مراجعه و نگهبان شرکت اقدام به مقاومت کرد که با تیر اندازی وی را مجروح و به قتل رساندند که۴ متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.