مدیرکل بررسی های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و مدیر مخابرات منطقه اصفهان در دومین رویداد هوش مصنوعی اصفهان که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان رئیس جمهور، معاون امور مجلس رئیس‌ جمهور و استاندار اصفهان برگزار شد حضور یافتند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

مدیرکل بررسی های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و مدیر مخابرات منطقه اصفهان در دومین رویداد هوش مصنوعی اصفهان که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان رئیس جمهور، معاون امور مجلس رئیس‌ جمهور و استاندار اصفهان برگزار شد حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، آیین افتتاحیه «دومین رویداد هوش مصنوعی» به همت بنیاد نخبگان  استان و با برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و محصولات هوش مصنوعی در سالن هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

یاسر باقری مدیرکل بررسی های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از اعضای کارگروه دیجیتمای استان، ضمن حضور در این مراسم، از توانمندی‌ها و محصولات ارائه شده در نمایشگاه هوش مصنوعی بازدید داشتند و از نزدیک با متخصصان و فعالان در زمینه هوش مصنوعی دیدار و گفتگو کردند و ظرفیت های موجود در تعاملات فیمابین را بررسی نمودند.

گفتنی است؛ هدف و رویکرد اصلی این رویداد، توسعه اضلاع اصلی زیست بوم اقتصاد دانش بنیان هوش مصنوعی متشکل از دانش و پژوهش، فناوری و نوآوری، صنعت و تولید، سرمایه گذاری و بازار بوده است.

شایان ذکر است؛ این رویداد با برگزاری برنامه‌های سرمایه‌گذاری، گردهمایی و نشست‌های تخصصی تا جمعه چهارم آبان ماه ادامه دارد و میزبان شرکت‌های فناور و دانش بنیان، کارشناسان، استادان و دانشجویان فعال و علاقه‌ مند به هوش مصنوعی خواهد بود