به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،جلسه شورای معاونین مخابرات منطقه اصفهان در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه مخابرات برگزار شد.  مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: توجه ویژه به فروش و دایری سرویس های مخابراتی بالاخص فروش سرویس های باندپهن از اهمیت بسیار […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،جلسه شورای معاونین مخابرات منطقه اصفهان در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه مخابرات برگزار شد.

 مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: توجه ویژه به فروش و دایری سرویس های مخابراتی بالاخص فروش سرویس های باندپهن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اسماعیل قربانی گفت:این مهم بخوبی محقق نخواهد شد مگراینکه در کنار برنامه ها و همت حوزه تجاری، هماهنگی و همکاری سایر حوزه های عملیاتی و پشتیبان نیز با قوت و در زمان درست وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اجرا و پیاده سازی پروژه های فیبرنوری و دیگر پروژه های در دست اقدام اظهار داشت: مخابرات منطقه اصفهان با بهره گیری از ظرفیت های موجود، به ویژه توانمندی نیروهای فنی، متخصص و متعهد برای تحقق اهداف و برنامه های شرکت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان بیان کرد: توامان با انجام این وظایف و تعهدات سازمانی، می بایست به کسب رضایت مشترکین موجود و جذب مشتریان جدید به عنوان مولفه های افزایش درآمد توجه شود؛ بگونه ای که این موضوعات باید جزو اولویت های فعالیت های معاونت ها و حوزه ها باشد و هر حوزه ای به فراخور وظایف خود در این مسیر گام بردارد و کمک نماید.