انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت علوم و تعاون تفاهم‌نامه همکاری مشترک «معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در محل نمایشگاه رسم تعاون واقع در برج میلاد به امضا رسید. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت علوم، این تفاهم‌نامه در […]

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت علوم و تعاون

تفاهم‌نامه همکاری مشترک «معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در محل نمایشگاه رسم تعاون واقع در برج میلاد به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت علوم، این تفاهم‌نامه در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بین دستگاهی به منظور ترویج و ترغیب فرهنگ تعاون در جامعه، توسعه ملی و نیز تحقق اهداف مندرج در قانون بخش تعاونی جمهوری اسلامی ایران موضوع ماده ۷۱ قانون بخش تعاونی جمهوری اسلامی ایران مصوب سال ۱۳۹۳ امضا شده است.
دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مهدی مسکنی معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این تفاهم‌نامه را امضا کردند.
گفتنی است برای اجرایی‌شدن این تفاهم‌نامه مدیرکل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی به عنوان نماینده معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیر اندیشکده تعاون و توسعه به عنوان نماینده معاونت امور تعاون معرفی شدند