مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دانش آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار شهر سنندج توسط تیم‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان تحت آموزش‌های تقویتی قرار می‌گیرند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر پیام جلالی اظهار داشت: با توجه به اینکه ویروس کرونا موجب محدودیت در مساله آموزش حضوری شده است، جوانان […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دانش آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار شهر سنندج توسط تیم‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان تحت آموزش‌های تقویتی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر پیام جلالی اظهار داشت: با توجه به اینکه ویروس کرونا موجب محدودیت در مساله آموزش حضوری شده است، جوانان امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج به میدان آمده و با رعایت پروتکل های بهداشتی، کلاس های آموزشی و تقویتی برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار را آغاز کرده‌اند که با استقبال خوبی تاکنون روبرو بوده است.

دکتر جلالی افزود: برگزاری کلاس‌های تقویتی با هدف کمک به دانش‌آموزان مستعد در مناطق محروم و همسان سازی آنها با سایر دانش آموزان سطح شهر انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: دانش آموزان در گروه های سنی مختلف تقسیم شده و با حضور مربیانی توانمند از تیم سپهر دانش معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان، دروسی همچون ریاضی و زبان انگلیسی به صورت هفتگی برای آنها برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: این طرح ارزشمند با همکاری استانداری و اداره‌ کل آموزش و پرورش استان انجام شده و در مناطق نایسر و حسن آباد شهر سنندج در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در راستای تداوم کیفیت فرآیند آموزشی دانش آموزان، تلاش می‌کنیم تا کلاس‌های تقویتی بیشتری را برگزار کنیم چرا که در مناطق کم برخوردار شهر سنندج دانش آموزان زیادی هستند که به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازمانده و یا امکان حضور در آموزش های مجازی را نداشته‌اند. ‌

دکتر جلالی یادآور شد: هر فردی که تمایل به همکاری در این امر خیر و ارزشمند را دارد می‌تواند جهت مشارکت در فرآیند اجرای طرح و همچنین تهیه اقلام مورد نیاز، به معاونت امور جوانان کردستان مراجعه کند و در راستای آموزش و کمک به دانش‌آموزان مستعد مناطق کم‌برخوردار به صورت داوطلبانه گام‌های ارزشمندی بردارد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان