ویژه برنامه‌های نوروز ١۴٠٢ در شهرستان بانه برگزار می‌شود سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بانه از برگزاری ویژه‌ برنامه‌های نوروز ١۴٠٢ در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد حسینی شامگاه سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه ١۴٠٢ در آیین افتتاح این ویژه برنامه که با حضور معاون امور […]

ویژه برنامه‌های نوروز ١۴٠٢ در شهرستان بانه برگزار می‌شود

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بانه از برگزاری ویژه‌ برنامه‌های نوروز ١۴٠٢ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد حسینی شامگاه سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه ١۴٠٢ در آیین افتتاح این ویژه برنامه که با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و‌ بانه در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره ‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، فرماندار بانه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: نوروز فرصتی برای یادآوری آداب و رسوم و آموزش آیین‌های ملی و احترام به طبیعت است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بانه اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم در این ایام با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بانه و با تلاشی منظم و برنامه‌ریزی مدون برنامه‌ای ویژه برای میزبانی درخور شان مردم این دیار و مسافران و گردشگران نوروزی تدارک ببینیم.

او در ادامه سخنانش از برپایی ٢٠ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی به صورت کارگاه‌های زنده و همچنین غذاهای محلی در این برنامه خبر داد و افزود: برگزاری بازی‌های بومی محلی، برگزاری مسابقات و اجرای موسیقی محلی از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام در شهرستان بانه خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های نوروزی این شهرستان تا ١٢ فروردین‌ماه هر شب از ساعت ٢٠ در محل پایانه مسافربری بانه پذیرای مهمانان نوروزی و شهروندان است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع نوروزی ماندگار برای مسافران و گردشگران نوروزی رقم بزنیم.