رشته های با آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان اعلام شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان دکتر علی عابدی گفت: این دانشگاه رشته های مختلفی در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه های قرآنی و غیر قرآنی دارد و در این دانشگاه سعی کرده ایم بستری برای […]

رشته های با آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان دکتر علی عابدی گفت: این دانشگاه رشته های مختلفی در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه های قرآنی و غیر قرآنی دارد و در این دانشگاه سعی کرده ایم بستری برای رشته های متنوع و افزایش علم و دانش داشته باشیم.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان ادامه داد: این رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد شامل: علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث- گرایش تفسیر اثری، نهج البلاغه- گرایش اصول اسلامی و معارف علوی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و مبانی حقوق اسلامی، روانشناسی اسلامی- گرایش روانشناسی مثبت گرا می باشد.

علی عابدی افزود: نحوه پذیرش داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس کنکور سراسری سازمان سنجش است و داوطلبانی که در کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org از تاریخ ۱۲ خرداد ماه لغایت ۱۶ خرداد ماه انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: در این دانشگاه محیطی فراهم شده است که دانشجویان بتوانند در آرامش به تحصیل بپردازند و کلاس ها برای آقایان در ساعات غیر اداری بعد از ظهرها تشکیل می شود.
انشالله دانشجویان با تلاش مستمر بتوانند در این رشته ها به درجات بالای علمی برسند.