پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت کسب مدال های طلا و نقره دو و میدانی کاران کردستانی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا استاندار کردستان با صدور پیامی موفقیت های ورزشکاران کردستانی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا و کسب ۳ مدال طلا و نقره در این رقابت ها را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت کسب مدال های طلا و نقره دو و میدانی کاران کردستانی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا

استاندار کردستان با صدور پیامی موفقیت های ورزشکاران کردستانی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا و کسب ۳ مدال طلا و نقره در این رقابت ها را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن پیام تبریک دکتر اسماعیل زارعی کوشا که به مناسبت درخشش قهرمانان رشته دو و میدانی استان صادر شده، آمده است؛
موفقیت ارزشمند و غرور آفرین جناب آقای «سیدامیر زمانپور» و سرکارخانم «کژان رستمی» قهرمانان کردستانی رشته دو و میدانی و کسب سه مدال طلا و نقره و ایستادن در جایگاه قهرمانی تیمی غرب آسیا به میزبانی کشور عراق را به این جوانان تلاشگر، مربیان و خانواده های آنان، جامعه ورزشی استان به ویژه خانواده بزرگ ورزش دو و میدانی و مردم شریف استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی تردید این پیروزی حاصل تلاش و پشتکار جوانان برومند کردستانی و همکاری و همدلی جامعه و مسئولین ورزشی استان بوده و نویدبخش قرار گرفتن ورزش کردستان در مسیر پیشرفت و توسعه و طی پله های موفقیت یکی پس از دیگری است.
در ادامه راه سربلندی و موفقیت تمامی جوانان کردستانی را در عرصه های ملی و فراملی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اسماعیل زارعی کوشا
استاندار کردستان