مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان وی در سانحه دلخراش هلیکپتر پیام تسیلت صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران ابراهیم باصری با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و سایر همراهان ایشان را تسلیت گفت. متن […]

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان وی در سانحه دلخراش هلیکپتر پیام تسیلت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران ابراهیم باصری با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و سایر همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

«و بَشرالصابرین ٱلَّذِینَ إِذَآ أصابَتهُم مُّصِیبَهٌ قَالُوٓاْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلیه رَٰجِعُونَ»

شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و پر تلاش کشورمان، درپی وقوع سانحه هوایی در سفر استانی به آذربایجان شرقی، باعث تأثر و تأمل دوستداران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شد و ملت ایران را به سوگ نشاند.

عروج ملکوتی این سید بزرگوار و مجاهد مردمی و خستگی ناپذیر، همزمان با میلاد حضرت رضا (ع)، مزد این بزرگ مرد و همراهانش بود.

اینجانب شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان در این سانحه هوایی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران وملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال علو درجات برای این شهدا و صبر جمیل برای خانواده های این عزیزان را خواستارم.

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران: ابراهیم باصری