مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده از اجرای احکام قضایی در راستای تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغ ها در سطح شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران وی افزود:۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهر بهمن قلع و قمع شد.،مهدی امینی تصریح کرد: ۸ فقره ساخت […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده از اجرای احکام قضایی در راستای تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغ ها در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران وی افزود:۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهر بهمن قلع و قمع شد.
،مهدی امینی تصریح کرد: ۸ فقره ساخت و ساز غیر مجاز که قبلا مراحل اخطار و تشکیل پرونده قضایی را طی کرده بودند تخریب شد.
وی اظهارداشت : این تخریب ها در چهارچوب اجرای احکام قطعی دادگاه و با دستور دادستان در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی شهرستان انجام شد.

این مقام مسئول با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغ ها اظهار کرد: واحدگشت اداره امور اراضی این مدیریت بطور مستمرتغییر کاربری های غیر مجاز را رصد و گزارش می کنند .و سامانه تلفنی ۱۳۱ آماده دریافت گزارشات مردمی با موضوع تغییرکاربری است.

حسین محمدی کارشناس حقوقی امور اراضی هم با بیان اینکه صیانت از اراضی کشاورزی و باغ ها از مهمترین دغدغه های امور اراضی و جهاد کشاورزی است افزود: شایسته است مردم قبل هر گونه خرید زمین زراعی و باغ و قبل از رد و بدل ثمن معامله با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان با کارشناسان امور اراضی مشورت نمایند