دوازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های الکترونیک استان اصفهان که با شعار «رسانه مطالبه گر،اثرموثر» شامگاه دوشنبه ۲۳ اسفند باحضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و مسوولان استانی و با معرفی نفرات برتر در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،آیت الله سید […]

دوازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های الکترونیک استان اصفهان که با شعار «رسانه مطالبه گر،اثرموثر» شامگاه دوشنبه ۲۳ اسفند باحضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و مسوولان استانی و با معرفی نفرات برتر در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،آیت الله سید یوسف طباطبایی امام جمعه شهر اصفهان در این همایش با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین گفت: ضد انقلاب برای اینکه مردم را از دین دور کنند، دست به تحریف می‌زنند و تلاش می‌کنند خدمات انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود.

وی در ادامه به دلایل عقب ماندن ظهور اشاره کرد و گفت:
آنچه باعث عقب افتادن ظهور می‌شود، عدم آگاهی کامل است و هر چه انسان آگاه و عالم‌تر شود توجه او به خدا بیشتر می‌شود خداوند هم او را یاری می‌کند؛ تاریخ نشان داده که هر چه رشد انسان زیاد شود، طرفداران دین و دین‌داران نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
همچنین مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم، یکی از رویدادهای مهم در رسانه را برگزاری جشنواره مطبوعات به صورت سالانه یا دوسالانه بیان کرد و افزود: در دوسال اخیر برگزاری این جشنواره به بخش های خصوصی به ویژه خانه مطبوعات واگذار شده است.
حجت الاسلام معتمدی با اشاره به برگزاری جلسات شورای اطلاع رسانی گفت: معاون سیاسی اجتماعی استاندار به عنوان رییس این شورا و بنده به عنوان دبیر هستم که ۱۵روز یکبار جلسات این شورا برگزار و مسائل مربوط به رسانه ها نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
وی افزود: این جلسات با حضور اهالی رسانه برگزار می شود و رویکرد ما این است که رسانه ها از مسئولین مطالبه گری کنند که همراه با آن حقوق مردم احقاق شود.
شایان ذکر است در بخش ویژه این جشنواره از حضور خانواده خبرنگار دارای فرزندان چهارقلو که با وجود سختی فرزند پروری همچنان در زمینه خبر و خبرنگاری فعال هستند نیز تجلیل شد و در پایان این جشنواره به برگزیدگان هدایا و تندیس اهدا گردید.
خبرنگار: الهام خانی