رییس مرکز مدیریت راههای اصفهان گفت: بیشترین موارد مطرح شده در تماس مردم با سامانه تلفنی ۱۴۱ استان در نیمه نخست امسال مربوط به شکایت از وضعیت راهها و مسائل حوزه حمل و نقل باری و مسافری بوده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مریم تاکی ، افزود: ۹۴ هزار و ۵۸۶ تماس در […]
رییس مرکز مدیریت راههای اصفهان گفت: بیشترین موارد مطرح شده در تماس مردم با سامانه تلفنی ۱۴۱ استان در نیمه نخست امسال مربوط به شکایت از وضعیت راهها و مسائل حوزه حمل و نقل باری و مسافری بوده است.
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مریم تاکی ، افزود: ۹۴ هزار و ۵۸۶ تماس در نیمه نخست سالجاری با تلفن گویای ۱۴۱ (مرکز مدیریت راهها) در اصفهان گرفته و به ۳۱ هزار و ۴۷۹ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان پاسخ داده شد.
وی اظهار کرد: مشکلات راهها با ۱۷.۱ درصد بیشترین سهم از تماسهای سامانه ۱۴۱ در استان اصفهان را در بر میگیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل و نقل باری و مسافری، عوارضیها، امداد خودرو، مراکز خدمات رفاهی و ایمنی و حریم راهها قرار دارد.
رییس مرکز مدیریت راههای استان اصفهان با اشاره به ثبت شدن ۱۷ هزار و ۳۲۸ شکایت در این تماسها، گفت: از مجموع پنج هزار و ۶۷۸ شکایت ثبت شده در حوزه حمل و نقل بار، چهار هزار و ۸۸۳ شکایت پایان یافته است.
تاکی افزود: یکهزار و ۳۷۹ شکایت نیز در حوزه حمل و نقل مسافری ثبت شده است که همه آنها در کمیسیونهای مربوطه بررسی و پاسخ داده شد.
وی خاطرنشان کرد: عدم پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار بیشترین موضوع شکایت ها در حوزه حمل و نقل باری بوده است.
تاکی اضافه کرد: نقص فنی خودرو، تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر و نبود ناوگان مسافری نیز بیشترین تعداد شکایت ثبت شده در حوزه حمل و نقل مسافر را شامل میشود.
وی تصریح کرد: ۱۳۶ هزار و ۴۱۵ شکایت مردمی در نیمه نخست امسال در سامانه ۱۴۱ کشوری ثبت شده که اصفهان با سهم ۱۲.۷ درصدی از آن، رتبه دوم را در این زمینه دارد.
Thursday, 3 July , 2025