سردار “علی آزادی” فرمانده انتظامی استان کردستان با صدور پیامی شهادت کارکنان انتظامی شهرستان “تفتان” و غیور مردان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن این پیام بدین شرح است. بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل […]

سردار “علی آزادی” فرمانده انتظامی استان کردستان با صدور پیامی شهادت کارکنان انتظامی شهرستان “تفتان” و غیور مردان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن این پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
تمام دنیا شاهد بودند که نقض حقوق بین المللی توسط رژیم غاصب صهیونیستی و تجاوز به حریم امن کشور ایران چگونه با پاسخ غیور مردان پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران همراه شد و این عزیزان با جانشفشانی خود اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمن ندادند.
دشمن از عملیات وعده صادق ۲ که تمامی هیمنه خود را به لحاظ نظامی در خطر دید، متوجه شد که توان مقابله مستقیم با جوانان این مرز و بوم را نخواهد داشت و این غیور مردان پدافند هوایی ارتش بودند که با شاهکار نظامی خود این شک دشمن را به یقین بدل کردند.
مطمئنا دشمن همواره در مسیر دشمنی و عداوت خود گام برخواهد داشت و بی شک از هیچ اقدامی در این خصوص کوتاهی نخواهد کرد و می توان به تشکیل و حمایت از گروهک های تروریستی همچون جیش الظلم که واحد گشت انتظامی و کارکنانی را که از خدومترین افراد جامعه هستند را مورد حمله قرار داده و ناجوانمردانه ۱۰ تن از آن ها را به شهادت می رساند به عنوان بخشی از آن اشاره کرد.
این شهدای بزرگوار در راه امنیت جامعه مظلومانه جان خود را تقدیم این آب و خاک کردند و مطمئنا این افتخاری است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می شود، بندگانی که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و قطعا این راهی است که رهروانی بسیاری خواهد داشت.

اینجانب شهادت غیورمردان انتظامی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فرمانده کل انتظامی کشور،فرمانده هان و کارکنان انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهدای والامقام تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان کردستان

سرتیپ دوم ستاد علی آزادی