فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری چهار توزیع‌کننده مواد مخدر در نایین خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهید یاران، احسان بدیعیان اظهار کرد: در راستای درخواست مردمی و اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده‌فروشان مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان از اقدام مجرمانه افرادی در سطح شهرستان در […]

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری چهار توزیع‌کننده مواد مخدر در نایین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهید یاران، احسان بدیعیان اظهار کرد: در راستای درخواست مردمی و اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده‌فروشان مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان از اقدام مجرمانه افرادی در سطح شهرستان در زمینه خرید و فروش مواد مخدر مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: با آغاز تحقیقات پلیس، مخفیگاه توزیع‌کنندگان مواد مخدر شناسایی و در عملیات مواد مخدر شهرستان، متهمان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: باتوجه‌به کشف قابل‌توجهی شیشه، هروئین، سوخته و ترازو و آلات استعمال از مخفیگاه مواد فروشان، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد و این طرح به‌صورت مستمر انجام می‌گردد

بدیعیان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.