بزرگداشت معلم طلبه بسیجی مدافع امنیت در شیراز برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از صدا و سمیا، مرکز فارس، نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز در آیین بزرگداشت معلم طلبه بسیجی مدافع امنیت در شیراز گفت: همه افتخارات جامعه مربوط به معلمان است واگر کسی برای […]

بزرگداشت معلم طلبه بسیجی مدافع امنیت در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از صدا و سمیا، مرکز فارس، نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز در آیین بزرگداشت معلم طلبه بسیجی مدافع امنیت در شیراز گفت: همه افتخارات جامعه مربوط به معلمان است واگر کسی برای کشور افتخاری کسب می‌کند به دست همین معلمان پرورش یافته است.
آیت الله دکتر لطف الله دژکام در آیین بزرگداشت معلم طلبه بسیجی شهید امنیت، هادی عرفانی نیا در محل نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: اگر کسی تزکیه نفس انجام دهد به مقامی می‌رسد که به هر چه می‌خواهد می‌رسد لذا همه آرزو‌های بشر در این مقام محقق می‌شود.
آیت الله دژکام گفت: همه اولیا و انبیا دوست داشتند به مقام “فلاح” برسند و شهادت نصیبشان شود، زیرا سعادت و خوشبختی واقعی انسان در این مقام است.
نماینده مقام معظم رهبری درفارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: شهید عرفانی نیا یکی از معلمان ارزشی بود هر چند از بین معلمان پر کشید، اما هزاران معلم از جنس این شهید در جامعه فرهنگیان وجود دارند که حاضرند جان خود را در راه حفظ امنیت مردم فدا کنند.
آیت الله دژکام گفت: متاسفانه امروزه در پی حوادث اخیر، در سطح جامعه برخی منکرات را تبلیغ می‌کنند و علیه معروف موضع می‌گیرند لذا ما به آمریکا و اسرائیل و سر سپردگانشان با صدای بلند می‌گوییم باآن منکراتی که شما تبلیغ می‌کنید شدیدا مخالفیم.
نماینده مقام معظم رهبری درفارس و امام جمعه شیراز خود را معلم دانست و افزود: افتخار هدایت جامعه از آن معلمان است معلمان در سنگر تعلیم و تربیت رنج‌های بسیاری را متحمل می‌شوند.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت:معلمان ما که همواره در میدان مبارزه با جهل پیشقدم و جلودار هستنددر میدان دفاع از امنیت نیز جان خود را فدا می‌کنند.
محمد خلیل عسکری

مراسم بزرگداشت معلم طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت، شهید هادی عرفانی نیا باحضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شیراز، خانواده شهید و جمعی از مسئولین استانی و کارکنان آموزش و پرورش و طلاب حوزه‌های علمیه در نمازخانه اداره کل اموزش و پرورش فارس برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افرود: اگر در دوران دفاع مقدس، معلمان توانستند دلیرمردانی همچون شهید خرازی‌ها و همت‌ها و … را تربیت کنند امروز نیز در شرایط جنگ رسانه ای، معلمان در جهاد تبیین تلاش می‌کنند.
عسکری ادامه داد: در این جنگ نابرابر رسانه‌ای با آموزش سواد رسانه‌ای با دشمن خواهیم جنگید و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.
وی افزود: شهادت معلم بسیجی هادی عرفانی نیا سه جبهه انقلاب شامل سپاه پاسداران، حوزه علمیه و آموزش و پرورش را بیش از پیش به هم نزدیک کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز ما در دفاع از نظام جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده ایم و مهم‌ترین ماموریت ما جهاد تبیین است.