مدیر عامل پالایشگاه اصفهان به خوبی در زمینه مسئولیت های اجتماعی وارد شده اند زهرا نصیری با تلاش شبانه روزی و مدیریت جامع و جهادی دکتر قدیری طرح های زیادی در استان و پالایشگاه اصفهان به سرانجام رسیده است . رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان درآیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه شهید ملک […]

مدیر عامل پالایشگاه اصفهان به خوبی در زمینه مسئولیت های اجتماعی وارد شده اند

زهرا نصیری

با تلاش شبانه روزی و مدیریت جامع و جهادی دکتر قدیری طرح های زیادی در استان و پالایشگاه اصفهان به سرانجام رسیده است .

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان درآیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه شهید ملک حسین رئیسی که به همت خیرین نیک اندیش دکتر محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و همسرشان در میمه احداث میشود؛ با اشاره به اینکه امثال دکتر قدیری که از مردان نیک نام امروز هستند در زمان دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از میهن عزیز ایران در کف اخلاص گذاشتند گفت: این عزیز امروز نیز مال خود را برای حمایت ازدانش آموزان و توسعه امر تعلیم و تربیت بخشش می کنند.

مجتبی ملا احمدی، با اشاره به اینکه اساس توسعه کشور مدرسه سازی است افزود: به نمایندگی از جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از دکتر قدیری وتمامی تیم هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دلیل مشارکت در این فرهنگ انسانی قدر دانی می نمایم .

وی تاکید کرد: دراستان اصفهان قریب به ۱۰ هزار کلاس درس نیازمند تعمیر، بهسازی ونوسازی است. مجموعه هایی مانند پالایشگاه اصفهان درعرصه مسئولیت های اجتماعی وارد شده اند و با پیگیری های مدیرعامل پالایشگاه اصفهان جناب آقای دکتر قدیری و مجموعه کارکنان پالایشگاه اصفهان ساخت ۱۰ مدرسه را متعهد شدند و با حضور شرکت های پیمانکاری این مجموعه که پای کار آمدنند ۵۰ مدرسه عقد قرداد آن انجام شد .

ملا احمدی، با اشاره به اینکه اولین مدرسه خیرساز پالایشگاه اصفهان به همت مدیرعامل این شرکت و همسر مکرمه شان عملیات ساخت و کلنگ زنی آن انجام میشود، لذا دکتر قدیری اولین فرد دراجرای تعهدشان هستند که مبلغ را به حساب مجمع خیرین واریز نمودند گفت:بحمدلله با کار جهادی در نوسازی مدارس و در آموزش و پرورش ۵۰ نقشه برای این امر تهیه شد.

وی گفت: از۵۰ مدرسه تعهد شده ۲۸ پروژه را خود پیمانکاران هلدینگ پتروپالایش اصفهان اقدام به ساخت می کنند، البته نقشه های این طرح تهیه شده است و به ایشان تحویل می گردد .

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ادامه داد:۲۲ پروژه از مدارس را خیرین مدرسه ساز انجام میدهد و ۱۰ مدرسه که قراربود توسط کارکنان پالایشگاه اصفهان به سرانجام برسد مبالغ آن واریز شده است و قرارداد آن با پیمانکاران بسته شده است. امیدواریم مانند این پروژه که ۶ ماهه بسته شده است و در دهه فجر امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد مابقی پروژه ها نیز به همین سرعت جلو رود.

وی بیان داشت: مرد سال صنعت نفت ایران و مرد سال مدیران کشور در کارنامه دکتر قدیری است و ایشان به خوبی دربحث مسئولیت های اجتماعی وارد شده اند؛ایشان علاوه بر مدرسه سازی در زمینه آزاد سازی زندانیان و در عرصه حفاظت ازمحیط زیست نیز گام های بسیار مهمی برداشته اند که به عنوان یادگاران مدیریتی ایشان خواهد ماند. ایشان همچنین در زمینه اقتصاد دانش بنیان فعالیت های خوبی به سرانجام رسانده اند.

ملا احمدی افزود:با تلاش شبانه روزی ومدیریت جامع و جهادی توسط دکتر قدیری طرح های خوبی در استان اصفهان وپالایشگاه اصفهان به سرانجام رسیده است.