یک جوان مومن انقلابی استاندار اصفهان شد

به گزارش اصفهان پرس

اختصاصی #فوری #رسمی

🔻 پس از کش و قوس های فراوان و بررسی های دقیقِ افرادِ مختلف توسط وزارت کشور و ارائه برنامه های اجرایی گزینه های مطرح،
همانگونه که یک ماه قبل #اصفهانپرس خبر داده بود دکتر #سیدرضامرتضوی، #هماکنون در ساعت ۱۸ توسط هیات دولت رسما به عنوان #استاندار_اصفهان منصوب شد.

🔻 تعامل با تمام گروه های انقلابی استان را میتوان از مهارت های دکتر مرتضویِ #جوان دانست به نحوی که پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و مطرح شدن نامش به عنوان گزینه استانداری اصفهان، با اقبال زیادی مواجه گردید.

🔻 از خصوصیاتی که باعث شد وی به عنوان گزینه کارآمد برای استانداری مطرح شود، داشتن برنامه بر اساس شناخت دقیق نسبت به مسائل اقتصادی، صنعتی، سیاسی و معضلات ویژه استان بوده و از سوابق وی میتوان فرمانداری شهرضا، قائم مقامی شرکت شهرک های صنعتی اصفهان ، عضویت در هیات علمی دانشگاه صنعتی، ریاست نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان و عضویت هیئت مدیره بنیاد کرامت را نام برد.

🔻 ارتباط مستمر و صمیمی مرتضوی با نخبگان، روحانیون، جامعه دانشگاهی و جوانان و اقشار مختلف مردم ، موجب شده است وی به عنوان بهترین فرد برای تصدی استان مطرح و نهایی شود

✅ از رییس جمهور محبوب آیت الله دکتر #سیدابراهیمرییسی ، وزیر کشور و پیگیری های ویژه رئیس و اکثریت اعضای انقلابی مجمع نمایندگان استان که با شکستن تابو پس از سالها یک جوان در راس استانداری اصفهان قرار گرفت، متشکریم