نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق امروز (یکشنبه) برای دومین بار طی یک هفته اخیر با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در بغداد دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، براساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، دو طرف در این دیدار درباره آخرین تحولات اوضاع امنیتی، سیاسی و خدماتی کشور رایزنی […]

نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق امروز (یکشنبه) برای دومین بار طی یک هفته اخیر با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در بغداد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، براساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، دو طرف در این دیدار درباره آخرین تحولات اوضاع امنیتی، سیاسی و خدماتی کشور رایزنی کردند.

پرونده های مهم، چارچوب همکاری دولت فدرال و دولت اقلیم در راستای اهداف برنامه دولت برای ارتقای سطح خدمات در سراسر عراق از دیگر محورهای رایزنی دو طرف بود.

در این دیدار نخست وزیر عراق بر اهمیت حل مسائل امنیتی و حمایت از ثبات و امنیت در مناطق مرزی با کشورهای همجوار بر اساس مصوبه شورای وزارتی امنیت ملی عراق تأکید کرد.

نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق هفته گذشته هم با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در بغداد دیدار کرد. دو طرف در این دیدار نیز پرونده امنیتی در مناطق مرزی عراق را بررسی کردند.

السودانی در دیدار هفته گذشته خود با بارزانی بر عدم استفاده از خاک عراق به عنوان نقطه شروع حمله علیه کشورهای همسایه تاکید کرد.