مقامات پاکستانی در واکنش به توئیت منتشر شده توسط کنسولگری این کشور در قندهار مبنی بر تعطیلی دو روزه این نمایندگی در اعتراض به سوء قصد به کاردار سفارت پاکستان در کابل، اعلام کردند حساب کاربری آنها هک شده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، «طارق علی» سرکنسول پاکستان در قندهار با رد تعطیلی […]

مقامات پاکستانی در واکنش به توئیت منتشر شده توسط کنسولگری این کشور در قندهار مبنی بر تعطیلی دو روزه این نمایندگی در اعتراض به سوء قصد به کاردار سفارت پاکستان در کابل، اعلام کردند حساب کاربری آنها هک شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، «طارق علی» سرکنسول پاکستان در قندهار با رد تعطیلی دو روزه این کنسولگری، اظهارداشت حساب رسمی این کنسولگری در توئیتر هک شده بود.

پیش از این کنسولگری پاکستان در قندهار در توئیتی نوشته بود که این نمایندگی دیپلماتیک در اعتراض به سوء قصد علیه کاردار سفارت پاکستان در کابل به مدت دو روز تعطیل خواهد شد.

در این توئیت همچنین با تأکید بر لزوم اقدام هیئت حاکمه افغانستان علیه تحریک طالبان پاکستان و عدم پناه دادن به آنها هشدار داده شده بود که تعطیلی دو روز می‌تواند نخستین گام در قطع روابط دیپلماتیک پاکستان با افغانستان باشد.

پس از مدتی، حساب کنسولگری پاکستان در قندهار با انتشار بیانیه‌ای در توئیتر اعلام کرد: «حساب رسمی سرکنسولگری پاکستان در قندهار چندی پیش هک شد که بلافاصله بازیابی گردید. توئیت‌های ناخواسته حذف شده‌اند. سرکنسولگری برای هر گونه ناراحتی که ممکن است ایجاد شده باشد، صمیمانه عذرخواهی می‌کند. این موضوع(هک حساب کاربری) به توئیتر گزارش شده است».