رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با تسلیت شهادت مظلومانه ۶ تن از ماموران پلیس کشوردر ۱۰ روز اخیر، نیروهای انتظامی را چشم و چراغ ملت دانست و بر حمایت همه جانبه ازآنان تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان بیان […]

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با تسلیت شهادت مظلومانه ۶ تن از ماموران پلیس کشوردر ۱۰ روز اخیر، نیروهای انتظامی را چشم و چراغ ملت دانست و بر حمایت همه جانبه ازآنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان بیان داشت: شهادت مظلومانه و غم انگیز ۶ تن از ماموران جان برکف انتظامی طی ۱۰ روز گذشته در مقابله با اشرار، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت اجتماعی را تبریک و تسلیت می گویم و از خداوند متعال علو درجات را برای آنان مسئلت دارم.
وی نیروهای انتظامی را چشم و چراغ ملت عنوان کرد و افزود: وظیفه همه مردم و مسئولان نظام است تا از این نیروهای جان برکف که جانشان را برای امنیت و اقتدار کشور فدا می کنند با جان و دل حمایت کنند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه ائمه جمعه استان همیشه حامی نیروهای پلیس بوده و هستند گفت: به این عزیزان اعلام می کنیم که ما را در کنار خود و در کنار خانواده بزرگ انتظامی کشور بدانید.
وی، شهادت ماموران انتظامی را به خانواده های داغدار این عزیزان نیز تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با آنان عنوان داشت: فرزندان شما جان خود را برای امنیت و آرامش مردم و کشور فدا کردند و بدانید که امروز خون عزیزان شما باعث امنیت و آرامش نظام اسلامی و کشور امام زمان (عج) است و بدون تردید نه تنها یک ملت قدردان و دست بوس شما هستند بلکه دعای رهبر و امام زمان (عج) نیز پشت سر شماست و خداوند اجر عظیمی را برای شما و فرزندانتان در نظر گرفته است.