قدرتمندترین آفند در تقابل مکاتب دوران معاصر، نفس جمهوری اسلامی است نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:بزرگترین و قدرتمندترین آفند ما در تقابل مکاتب دوران معاصر نفس جمهوری و انقلاب اسلامی است به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام طه توکلی، پیش از ظهر امروز در همایش روز روابط‌عمومی‌ها که […]

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:بزرگترین و قدرتمندترین آفند ما در تقابل مکاتب دوران معاصر نفس جمهوری و انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام طه توکلی، پیش از ظهر امروز در همایش روز روابط‌عمومی‌ها که در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه کرامت؛ به منظومه فکری مقام معظم رهبری در خصوص نقش رسانه‌ها در جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت:روابط‌عمومی شوق است یک شغل نیست. همه فعالان این عرصه با رغبت و انگیزه در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی به نقش رسانه‌ها در جنگ رسانه اشاره کرد و گفت: تبلیغ و اطلاع‌رسانی بر اساس مبانی انقلاب یکی از ضروریات است و اگرملت‌ها و بشریت مجالی پیدا کنند و فضای حاکم رسانه‌ای بر دنیا و کمپانی‌های رسانه‌ای اجازه دهند حتماً ملت‌ها و بشریت از مبانی نجات‌بخش اسلام و منظومه فکری امام و رهبری تبعیت خواهند کرد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه کردستان در ادامه بیان داشت: به تعبیر قرآن کریم و بزرگان حوزه علم و ارتباطات، دشمنان هر آنچه را که برنامه‌ریزی می‌کنند این ملت با رویکرد جدید مسیر خود را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم همه تبلیغات دروغین دشمنان، توانایی مقابله میدانی و رسانه‌ای با بدخواهان را داریم، گفت: باید عملاً در فضای مجازی نیز دشمن را سر جای خود نشاند همان‌گونه که نیرو‌های مسلح با محوریت سپاه در عملیات وعده صادق این مهم را عملی کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کردستان با تأکید بر اینکه خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها در نقش پرسشگر جهاد تبیین کنند، گفت: اصحاب رسانه افکار و زیرساخت‌های روانی جامعه را جهت پیشبرد برنامه‌ها آماده کنند.

وی گفت: سپاه و بسیج به‌عنوان فرزندان معنوی امامین انقلاب برای هر نوع مأموریتی چه در عرصه سخت و چه در عرصه جنگ نرم منظومه فکری امامین انقلاب را به‌عنوان سرلوحه امور مدنظر قرار داده‌اند و تا رسیدن به جامعه هدف پیشرو خواهند بود.

حجت‌الاسلام توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: این روز‌ها نسل جوانان و دانشگاهیان دنیا علیه جرثومه فساد اسرائیل مشت محکومیت از آستین بیرون آورده‌اند و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه به میدان آمده‌اند، و این نتیجه اقداماتی است که در پرتو تولیدات محتوایی و فعالیت‌های رسانه‌ای در سراسر جهان صورت‌گرفته است.

وی بیان داشت: امروز شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در همه دنیا طنین‌انداز شده است همان شعاری که ما در طول ۴۵ سال گذشته سر دادیم و این چیزی جز واقعیت تبلیغ و ارتباط رسانه‌ای نبوده است.

این مقام مسئول گفت: دشمنان و شیاطین با استفاده از بستر شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها وسوسه‌انگیزی و تطمیع کرده و قصد تحقق اهداف شوم خودشان را دارند؛ اما همواره در مقابل اولیاالله با شکست مواجه هستند.

توکلی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛ تعداد زیادی از خبرنگاران در راه بیان حقیقت و واقعیات شهید شدند، ابراز داشت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن باید آفند داشته باشیم که بزرگ‌ترین آفند ما نفسِ جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی که برگرفته از دین، عزت و هویت انسانی است.

وی با تأکید بر اینکه در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن، باید برنامه و راهبرد داشته باشیم، خاطرنشان کرد: یکی از مظلومیت‌های دولت انقلابی سیزدهم علی‌رغم همه تلاش‌ها و اقدامات در حوزه‌های مختلف دیپلماسی، عمرانی و… عدم بیانگر اقدامات است.

توکلی اظهار کرد: دستاوردها، واقعیات و اقتدار کنونی انقلاب را باید بیان کنیم؛ چراکه سرآغاز و منشأ تحولات برای کشورمان هستند، حرکت در نقطه مقابل و خواسته دشمن از دیگر وظایف فعالان عرصه رسانه است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی با ذکر اینکه بر اساس برنامه دشمن، برنامه‌ریزی خنثی‌کننده انجام دهیم، گفت: تولید پادزهر تولید محتوا و مدیریت صحیح آنان از دیگر رسالت خطیر خبرگزاری‌ها است که باید در تولید و انتشار اخبار بر اساس اولویت‌بندی و درنظرگرفتن شرایط جامعه مدنظر قرار دهیم.