بانک دی در راستای پاسخگویی به نیازهای متغیر کسب‌وکارها و شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانکداری دیجیتال برای مشتریان شرکتی و حقوقی، به معرفی خدمات خود در حوزه «بانکداری باز» در هفدهمین نمایشگاه صنعت مالی پرداخت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، بانکداری باز بانک دی بستری است که با ارائه رابک‌های بانکی (API) به کسب‌وکارها […]

بانک دی در راستای پاسخگویی به نیازهای متغیر کسب‌وکارها و شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانکداری دیجیتال برای مشتریان شرکتی و حقوقی، به معرفی خدمات خود در حوزه «بانکداری باز» در هفدهمین نمایشگاه صنعت مالی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، بانکداری باز بانک دی بستری است که با ارائه رابک‌های بانکی (API) به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به‌صورت امن و کنترل‌شده به سرویس‌های بانکی متصل شوند.

این رویکرد، زمینه‌ساز تحول دیجیتال در خدمات مالی و تسهیل‌گر فرایندهای مالی سازمان‌ها و کسب‌وکارهای نوآور است. انعطاف‌پذیری در اتصال به سامانه‌های مالی شرکت، امنیت بالا با کنترل دسترسی و گواهی‌نامه دیجیتال، دسترسی مستقیم و بدون واسطه به سرویس‌های بانکی، تسهیل گزارش‌گیری و تسویه در سیستم‌های حسابدار و اتصال بلادرنگ به حساب‌های بانکی و اجرای تراکنش‌ها از مهمترین مزایای بانکداری باز بانک دی است.

همچنین احراز هویت و ورود، دریافت اطلاعات حساب و تراکنش‌ها، انواع انتقال وجه، خدمات چک و سرویس‌های پشتیبان مانند کنترل وضعیت درخواست‌ها از مهمترین خدمات قابل ارائه از طریق بانکداری باز بانک دی است.

مشتریان حقوقی، فین‌تک‌ها، PSPها، شرکت‌های ERP و حسابداری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مهمترین مشتریان این خدمت هستند.