تسهیلات پلیس اصفهان برای انجام خدمت سربازی به مشمولان غایب معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ارائه تسهیلات ویژه به مشمولان غایب در صورت انجام خدمت سربازی در این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهرداد پناهپوریان اظهار کرد: با تدابیر صورت‌گرفته امکان […]


تسهیلات پلیس اصفهان برای انجام خدمت سربازی به مشمولان غایب

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ارائه تسهیلات ویژه به مشمولان غایب در صورت انجام خدمت سربازی در این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهرداد پناهپوریان اظهار کرد: با تدابیر صورت‌گرفته امکان انجام خدمت مقدس سربازی در استان اصفهان برای تمامی مشمولان غایبی که غیبت اولیه آنان از سه سال تجاوز کرده فراهم شده است.

وی افزود: این دسته از مشمولان در صورت تمایل به انجام خدمت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر خدمت در استان اصفهان در صورت حسن اخلاق و رفتار و حسن انجام‌وظیفه در طول دوران خدمت، بخشی از اضافه‌خدمت سنواتی آنان نیز مورد بخشش قرار خواهد گرفت.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح از یک سال تجاوز کند در صورت دستگیری فراری محسوب شده و به مرجع قضائی معرفی و مجازات قانونی برای آنان منظور خواهد شد.

پناهپوریان تصریح کرد: البته این دسته از مشمولان اگر خود را جهت انجام خدمت معرفی نمایند ضمن بخشش بخشی از اضافه‌خدمت سنواتی آنان از مجازات مندرج در قانون معاف خواهند بود.

این مسئول انتظامی در خصوص حقوق سربازان وظیفه هم گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته در سال ۱۴۰۱ حداقل پرداختی به سربازان وظیفه منطبق با ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی است و شاهد افزایش چشمگیری در حقوق سربازان وظیفه نسبت به سال‌های قبل هستیم و باز هم احتمال دارد تا افزایش‌های حقوق سربازان را شاهد باشیم.