افتتاح باشگاه دانش آموزان خبرنگاران پلیس کردستان باشگاه دانش آموزان خبرنگاران پلیس کردستان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ حسین رضا رشیدی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کردستان در این مراسم که در معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان برگزار شد، بیان داشت:جا دارد اتفاق خوبی که در مجموعه انتظامی […]

افتتاح باشگاه دانش آموزان خبرنگاران پلیس کردستان

باشگاه دانش آموزان خبرنگاران پلیس کردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ حسین رضا رشیدی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کردستان در این مراسم که در معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان برگزار شد، بیان داشت:جا دارد اتفاق خوبی که در مجموعه انتظامی به عنوان دانش آموز خبرنگار اتفاق افتاد تبریک بگویم و این مهم در مجموعه خدمتگزار پلیس که شبانه روز در جهت ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تلاش می کنند تاثیری بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی به دنبال دارد.
وی افزود:شما دانش‌آموزان خبرنگار پلیس نقش بسزایی در برقراری امنیت دارید و ارتباط ما با مردم را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و مسئولان را به عنوان همکاران در حوزه تامین امنیت برقرار می‌کنید.
معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان گفت: یک موضوع مهمتر کنش گری اجتماعی و اینکه یاد می گیرید نسبت به اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نباشید و احساس مسئولیت داشته باشید و این احساس مسئولیت در تکامل شخصیت شما بسیار حائز اهمیت است و از شما انسان ها ی مسئولیت پذیری می سازد.
سرهنگ رشیدی تصریح کرد: از شما دانش آموزی خبرنگار پلیس انتظار است همواره همراه پلیس در ارتباط با موضوعات اجتماعی فعال باشید و پلیس را در جهت ارتقاء سطح دانش انتظامی شهروندان با هدف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتنماعی یاری کنید.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این مراسم با تقدیر از حافظان امنیت بیان کرد: خوشبختانه یکی از اقدامات فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش توسط پلیس خصوصا در حوزه کودک و نوجوان انجام می‌شود که ما قدردان هستیم.