مدیران از نظرات جوانان استفاده کنند معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر ضرورت میدان بهره‌مندی از نظرات جوانان در امور مختلف، گفت: مدیران کل مطمئن باشند اگر با جوانان همفکری و مشاور جوان تعیین کنند نتیجه این تصمیم را در امورات به خوبی دریافت می‌کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

مدیران از نظرات جوانان استفاده کنند

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر ضرورت میدان بهره‌مندی از نظرات جوانان در امور مختلف، گفت: مدیران کل مطمئن باشند اگر با جوانان همفکری و مشاور جوان تعیین کنند نتیجه این تصمیم را در امورات به خوبی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری شامگاه سه‌شنبه در پنجاه و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: در جلسات گذشته این ستاد در خصوص «تعیین مشاور جوان توسط مدیران کل» از خارج از دستگاه مصوبه داشتیم که تصمیم بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: این مصوبه مهم نباید زمین بماند و حداقل ۳۰ درصد مشاوران نیز بایستی خانم باشند.

جان‌نثاری با تأکید بر ضرورت میدان دادن به جوانان در امور مختلف و بهره‌مندی از نظرات جوانان، ادامه داد: مدیران کل مطمئن باشند اگر با جوانان همفکری و مشاور جوان تعیین کنند نتیجه این تصمیم را در امورات به خوبی دریافت می‌کنند.

وی افزود: ما نیز در استانداری اصفهان همواره از مشورت با جوانان در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌کنیم و موفق بوده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: در این راستا در مهم‌ترین کارگروه انتخابات که به مشارکت همگانی در انتخابات اختصاص دارد؛ از ظرفیت همفکری با جوانان خوش‌فکر بهره‌مند می‌شویم.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: از این رو همه مدیران کل بایستی مشاور جوان داشته باشند تا در امور تصمیم‌گیری آنان را یاری کنند.

وی ضمن اشاره به اهمیت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان، خاطرنشان کرد: طبق آمار ارائه شده، در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک درصد افزایش موالید را داشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: اینگونه آمار نشان می‌دهد که برگزاری عملیاتی ستاد ساماندهی امور جوانان می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی متذکر شد: از جلساتی که اصرار داریم محتوای کاربردی در آن ارائه شود و به صرف ارائه آمار و گزارش بسنده نکنیم، ستاد ساماندهی امور جوانان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: از این رو بایستی به نتیجه قابل قبول و کاربردی دست یابیم که مشکلات و موانع اصلی ازدواج در استان چیست و نقشه راه و رفع موانع نیز به مدیران و فرمانداران ارائه شود.

جان‌نثاری افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان محورهای ازدواج جوانان را استخراج و طی گزارشی کاربردی تدوین و به فرمانداران و سایر مؤثرین و مدیران ارائه کند‌.

وی عنوان کرد: بایستی بستری مناسب و چهارچوب مند برای آشنایی و ازدواج جوانان فراهم شود جلسات این ستاد بسیار مهم هستند و نیاز به محتوای مهم و کاربردی دارد.

جان‌نثاری ادامه داد:ما بایستی در امر ازدواج تسهیل‌گر باشیم و این مهمترین وظیفه ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دو کار مهم در این ستاد توسط اداره کل ورزش و جوانان انجام شود؛ نخست اینکه موانع ازدواج جوانان مشخص و راهکار رفع آنها استخراج و ارائه شود.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه به ادارات ابلاغ شود در قبال نیروهای مجرد خود مسئولیت دارند، افزود: دوم اینکه مدیران بررسی کنند چه تعداد کارمند و نیروی مجرد دارند و علت تجرد آنان چیست، بسیاری از موانع ازدواج جوانان قابل رفع و ممکن است با کوچکترین بسترسازی مدیران رفع شود