معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: امروز فاز نخست ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی استان از محل تسهیلات پست‌بانک توزیع خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهران زینلیان در همایش دهیاران استان که به مناسبت گرامیداشت روز دهیاری‌ها برگزار شد، گفت: طبق تجربه ما در روستاها و […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: امروز فاز نخست ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی استان از محل تسهیلات پست‌بانک توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهران زینلیان در همایش دهیاران استان که به مناسبت گرامیداشت روز دهیاری‌ها برگزار شد، گفت: طبق تجربه ما در روستاها و بخش‌های مختلف آنجایی که دهیار مصمم و پیگیر بوده و ارتباط خوبی برقرار کرده توانسته رضایتمندی خوبی را میان مردم ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: عملکرد دهیار می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات بزرگ باشد تا بتوانیم کارایی نظام را نشان دهیم.

وی در خصوص شاخصه‌های عملکرد خوب دهیار، گفت: شفافیت، پاسخگویی و تکریم ارباب‌رجوع اصل نخست است، اطلاعات بایستی با خلق خوش و شفاف به مردم ارائه شود.

زینلیان خاطرنشان کرد: داشتن برنامه مناسب در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال، فرهنگی، آموزشی، پسماند و… در روستا رکن و اصل دوم است این مهم مورد تأکید دفتر روستایی استانداری است؛ اگر این اقدامات انجام شود حتماً رضایت خداوند و خلق خداوند ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به هیئت حل اختلاف شوراها، گفت: افزایش اطلاعات مرتبط با حوزه کاری دهیاران، استفاده از ظرفیت نخبگان، توسعه مسائل گردشگری و بوم‌گردی، دقت در صدور پروانه‌ها و تخلفات ساختمانی، رعایت تشریفات مناقصه و پروژه‌های عمرانی از جمله موارد مورد تأکید ما به دهیاران است.

زینلیان خاطرنشان کرد: دهیاران سکان‌داران روستا هستند که باید در راستای آبادانی روستا تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه بایستی هر روستا یک برند و رویداد را به نام خود ثبت کند، عنوان کرد: طرح تمام نیز در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان مطرح خواهد شد و در استان اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: کنگره ملی شهدای استان اصفهان نیز از مهرماه امسال تا مهرماه سال آینده خواهد بود و امید است روستاییان از این ظرفیت استفاده کنند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه امروز فاز نخست ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی استان از محل تسهیلات پست‌بانک توزیع خواهد شد که خبر مسرت‌بخشی است.