همه ما مدیون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در جای جای ایران اسلامی و استان کردستان به صورت ویژه مدیون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان […]

همه ما مدیون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در جای جای ایران اسلامی و استان کردستان به صورت ویژه مدیون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در «نشست تبیین شهدای روحانی غریب اسارت کردستان» که با حضور شهسواری مدیرکل بنیاد شهید استان و زمردیان دبیر کل کنگره ملی شهدای روحانی غریب اسارت کردستان و جمعی از فعالان فرهنگی و مسجد در سالن کنفرانس مجتمع فجر برگزار شد، ضمن تسلیت شهدای محور مقاومت گفت:در حال حاضر در سراسر کشور امنیت و آسایش برقرار است که ناشی از ایثارگری ها و شهادت رزمندگان انقلاب و دفاع مقدس است.
وی افزود:اداره کل فرهنگ کردستان در کنار همه فعالیت های فرهنگی و هنری، اهتمام ویژه به مقوله شهدا و ایثارگری و برکات این قشر گمنام در عرصه های مختلف هنری و فرهنگی و با تولید آثار موضوعی بوده است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد:اخیرا در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان که با حضور کشورهای آلمان، الجزایر و ارمنستان، آثار فاخری با موضوع شهید و محور مقاومت و شهر غزه اجرا و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
ایشان ضمن تأکید بر مدیون بودن همه ما در قبال خون شهدا، عنوان کرد:رسانه های معاند خارج کشور در نهایت دروغگویی وانمود می کردند که مدارس و فعالیت های فرهنگی و هنری در ایران تعطیل و راکد است اما با برگزاری جشنواره تئانر خیابانی مریوان و گردهمایی مرضیه دباغ و برقراری همه فعالیت های آموزشی این کید و فریب معاندین برملا شد.
وی در پایان اذعان داشت:هم اکنون در سکوت رسانه های خبری استکبار جهانی کودکان شهر غزه به جای رفتن به مدرسه و حضور در برنامه های شاد و فرهنگی سمفونی توپ و تانک و‌ گلوله را می شنوند.