بازرسی از بیمارستان کوثر سنندجو بررسی وضعیت خدمت رسانی امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ،بابک هدایی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه، از بخش‌های مختلف بیمارستان‌ کوثر سنندج بازدید نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بابک هدایی،در راستای بازدید های نوروزی و پیگیری امور درمان بیماران با […]

امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ،بابک هدایی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه، از بخش‌های مختلف بیمارستان‌ کوثر سنندج بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بابک هدایی،در راستای بازدید های نوروزی و پیگیری امور درمان بیماران با حضور در بخش های مختلف بالینی بیمارستان کوثر سنندج، به بررسی وضع موجود پرداخت.

گفتنی است در این بازدید آمار مراجعین، روند معاینه بیماران، فرآیندهای ارجاع و نحوه ارائه خدمت به شهروندان مورد ارزیابی تیم بازرسی دانشگاه قرار گرفت و به ارائه امکانات به موقع و با کیفیت به مردم و مسافران نوروزی تأکید شد.
هدایی در ادامه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان کوثر سنندج گفت:بهش های مختلف و خدمات رسان دانشگاه علوم پزشکی کردستان باید آمادگی همه‌جانبه جهت ارائه خدمات سلامت‌ محور به مردم، مسافران و گردشگران را به جهت تقارن ماه مبارک رمضان و سال نو را داشته و حداکثر تلاش خود را بکار گیرند تا این امر محقق گردد.

شایان ذکر است نتیجه این بازدیدها به ستاد نوروزی دانشگاه گزارش و مسائل اعلام شده توسط بیماران و یا مسئولان در هر حوزه پیگیری و برای رفع آن اقدام می شود.