اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شهرستان مریوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان از اسکان اضطراری مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مصطفی طاهری روز شنبه ١٢ فروردین‌ماه ١۴٠٢ در این‌باره ‌اظهار کرد: در شب‌های […]

اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شهرستان مریوان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان از اسکان اضطراری مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مصطفی طاهری روز شنبه ١٢ فروردین‌ماه ١۴٠٢ در این‌باره ‌اظهار کرد: در شب‌های گذشته به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی، مسافران و گردشگران نوروزی که در پارک‌ها و نقاط دیگر شهر اقدام به برپا نمودن چادر کرده بودند، در استادیوم ورزشی سرپوشیده و خوابگاه اداره ورزش و ‌جوانان این شهر به‌صورت اضطراری اسکان داده شدند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مریوان افزود: ظرفیت کافی برای اسکان متقاضیان در شهرستان وجود دارد و مشکلی در خصوص اسکان و اقامت مهمانان نوروزی نداریم.

او در ادامه سخنانش عنوان کرد: براساس آمارهای موجود، از تاریخ ٢۵ اسفندماه تا روز جمعه ١١ فروردین‌ماه ١۴٠٢ تعداد ١۴۵ هزارو ۵٢ نفر گردشگر در مراکز اقامتی دائم و موقت شهرستان اسکان داده شده‌اند.

طاهری یادآور شد: در مدت زمان اعلام شده ٧٧١ هزارو ٢٠٠ نفر گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان اعم از طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، فرهنگی و.. بازدید کرده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان بیان کرد: بازار و مراکز خرید مریوان، دریاچه زریبار، روستای گردشگری دره‌تفی و سدگاران بیشترین آمار بازدید مسافران را در این شهرستان به خود اختصاص داده‌است.

او در پایان از تعامل، همکاری و تلاش‌های مجدانه اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان به‌منظور خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی و فراهم کردن امکانات برای اسکان اضطراری قدردانی کرد.