مرکز عرضه مستقیم لاستیک خودرو در کردستان میشود/کردستان دومین استان در راه اندازی مرکز عرضه مستقیم لاستیک خودرو است مرکز عرضه و فروش مستقیم لاستیک خودرو با قیمت مصوب دولتی در هفته جاری در کردستان آغاز بکار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز روز یکشنبه در […]

مرکز عرضه مستقیم لاستیک خودرو در کردستان میشود/کردستان دومین استان در راه اندازی مرکز عرضه مستقیم لاستیک خودرو است

مرکز عرضه و فروش مستقیم لاستیک خودرو با قیمت مصوب دولتی در هفته جاری در کردستان آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز روز یکشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز فروش و عرضه مستقیم لاستیک خودرو در سنندج اظهار کرد: با توجه به اختلاف قیمت ارز و قیمت مصوب دولتی و در راستای جلوگیری از خروج غیرقانونی تایر از کشور یا احتکار این کالا و همچنین حمایت از مصرف کنندگان اقدام به ایجاد مراکز عرضه و فروش مستقیم لاستیک در مراکز استان ها کردیم.

حامد نظیفی با اشاره به اینکه طرح عرضه مستقیم لاستیک برای نخستین بار در سطح کشور به اجرا درآمده است، افزود: کردستان دومین استان کشور بعد از تهران است که اقدام به راه اندازی مرکز فروش مستقیم لاستیک کرده است.

وی اضافه کرد: عرضه مستقیم لاستیک در مرکز عرضه لاستیک بارز بوبانیان سنندج از امروز آغاز شده است و تا زمانی که تعادل در بازار این کالا ایجاد شود، ادامه دارد.

مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز به شرایط عرضه مستقیم به متقاضیان اشاره کرد و گفت: ارائه کارت ملی، کارت یا سند خودرو از مدارک مورد نیاز برای تحویل لاستیک به متقاضیان است.

با راه اندازی عرضه مستقیم توزیع لاستیک خودرو، فرصتی ایجاد شده است تا با عرضه مستقیم و با قیمت مصوب دولتی، رانندگان بتوانند لاستیک مورد نیاز خودروهایشان به ویژه سواری و رادیال باری را در مراکز عرضه لاستیک بارز در شهرسنندج تهیه کنند.