مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امسال ۶۲ هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه «سفیر مهر» ثبت‌نام قطعی انجام دادند و به حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز (معادل ۹۶ درصد متقاضیان) سرویس‌دهی شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمد پرورش با اعلام این […]

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امسال ۶۲ هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه «سفیر مهر» ثبت‌نام قطعی انجام دادند و به حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز (معادل ۹۶ درصد متقاضیان) سرویس‌دهی شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمد پرورش با اعلام این خبر گفت: فرایند سرویس‌دهی مدارس در سال تحصیلی جاری چند ماه زودتر آغاز شد و همکارانم در سازمان تاکسیرانی تلاش کردند تا پیش از آغاز مهر، مسیربندی‌ها را انجام دهند تا خانواده‌ها از مشخصات راننده‌ای که قرار بود سرویس مدرسه فرزند آن‌ها را بر عهده گیرد، مطلع شوند.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل سازمان تاکسیرانی و شرکت‌های حمل‌ونقلی تا پایان مهرماه با معضل مسیربندی و تعیین راننده مواجه بودند، افزود: امسال در هفته اول مهرماه ترافیک سطح شهر اصفهان نسبت به قبل از مهرماه تفاوت چندانی نداشت، چراکه به بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز سرویس‌دهی شد که اگر این امر به نحو مطلوب انجام نمی‌شد، به طور قطع با مشکل افزایش ترافیک روبه‌رو بودیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس آمار ۶۲ هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه سفیر مهر ثبت‌نام قطعی انجام دادند و حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز (معادل ۹۶ درصد) سرویس‌دهی شدند، گفت: در حال حاضر قراردادهای دانش‌آموزان در حال آماده‌شدن است و هفته جاری به خانواده‌ها ارجاع می‌شود تا آنها را مشاهده و تأیید کنند.