رسیدگی به پرونده ۱۰ میلیارد ریالی در شهرستان مریوان مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت:پرونده مباشرت در قاچاق نیمه یدک تریلی یخچالی به ارزش ۱۰ میلیارد و چهارصد و هشت میلیون ریالی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان مریوان رسیدگی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین […]

رسیدگی به پرونده ۱۰ میلیارد ریالی در شهرستان مریوان

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت:پرونده مباشرت در قاچاق نیمه یدک تریلی یخچالی به ارزش ۱۰ میلیارد و چهارصد و هشت میلیون ریالی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان مریوان رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین رحیمیان اظهارکرد:شعبه پس از بررسی و تحقیقات لازم و  با توجه به ارائه نکردن اسناد گمرکی ،تخلف قاچاق را محرز و  علاوه بر ضبط کالا متخلف را به پرداخت مبلغ هفت میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمیان گفت:ماموران پلیس گمرک باشماق مریوان با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی نیمه یدک یخچالدار قاچاق  را متوقف و در کارشناسی های یک نفره و سه نفره اصاالت شماره شاسی را تایید ننموده و مشخص شد، فاقد اصالت بوده و به صورت غیرقانونی و قاچاق از طریق مبادی غیر رسمی وارد کشور شده است.