صادرات ۱۴۰ هزارتن گاز مایع از پالایشگاه اصفهان به مقاصد صادراتی//امسال میزان فروش گاز مایع در پالایشگاه اصفهان به بیش از ۲۰۰ هزار تن می رسد زهرانصیری فروش گازمایع در پالایشگاه اصفهان از تیرماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۴۰ هزارتن بوده است که توسط ۲۳۰۰ تانکر حمل گاز مایع حمل گردیده است. مدیربازاریابی و فروش هلدینگ […]

صادرات ۱۴۰ هزارتن گاز مایع از پالایشگاه اصفهان به مقاصد صادراتی//
امسال میزان فروش گاز مایع در پالایشگاه اصفهان به بیش از ۲۰۰ هزار تن می رسد

زهرانصیری

فروش گازمایع در پالایشگاه اصفهان از تیرماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۴۰ هزارتن بوده است که توسط ۲۳۰۰ تانکر حمل گاز مایع حمل گردیده است.

مدیربازاریابی و فروش هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، با اشاره به اینکه فروش گازمایع صادراتی در پالایشگاه اصفهان از تیرماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۴۰ هزارتن بوده است درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران افزود: فروش گاز مایع صادراتی پالایشگاه اصفهان به صورت مستقیم به کشورهای افغانستان و پاکستان بوده است .که این صادرات از ۷ پایانه مرزی کشور شامل ماهیرود،میلک،دوغارون،منطقه ویژه دوغارون،میرجاوه،ریمدان و پیشین صورت گرفته است.

مهندس مسعود اسدی، با اشاره به اینکه فروش و صادرات گاز LPG قبلا توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی انجام میشد اما اکنون به صورت مستقیم این صادرات انجام میشود افزود:اکنون پالایشگاه اصفهان با تمرکز بیشتری برای صادرات این محصول اقدام کرده و در این زمینه میزان صادرات در سال ۱۴۰۲ نسبت به دیگر سال ها از رشد قابل توجهی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه درپالایشگاه اصفهان جهش عظیمی در زمینه فروش گاز مایع انجام شده است ادامه داد:ان شالله با تدابیرمدیرعامل پالایشگاه و برنامه ریزی های انجام شده در معاونت بازرگانی و واحد صادرات اداره بازاریابی و فروش قصد داریم که تا پایان امسال میزان فروش گاز مایع در پالایشگاه اصفهان را به بیش از ۲۰۰ هزار تن برسانیم.
مدیربازاریابی و فروش هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، با اشاره به اینکه در سال قبل رکورد فروش محصولات صادراتی شامل انواع حلال،نفتا و گازمایع توسط پالایشگاه اصفهان کسب شده است افزود: از ابتدای مهر سال ۱۴۰۲ تا خرداد ماه امسال ۳۰۰ هزار تن گاز مایع به شرکت ملی پخش فرآورده منطقه اصفهان برای تامین نیاز بازارهای داخلی و صادراتی گاز مایع از سوی پالایشگاه اصفهان تحویل داده شده است.
مهندس اسدی افزود: از۳۰۰ هزار تن گاز مایع تحویلی به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان بالغ بر ۱۰۰ هزار تن آن مرتبط با گاز مایع صادراتی بوده است.