دستیار ویژه رسانه خانه صنعتکاران ایرانمن منصوب شد طی حکمی پرهام طهماسبی به عنوان دستیار ویژه رسانه خانه صنعتکاران ایران منصوب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ طی حکمی از سوی سید علیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران ایران، پرهام طهماسبی به عنوان دستیار ویژه رسانه خانه صنعتکاران ایران منصوب شد. متن حکم […]

طی حکمی پرهام طهماسبی به عنوان دستیار ویژه رسانه خانه صنعتکاران ایران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ طی حکمی از سوی سید علیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران ایران، پرهام طهماسبی به عنوان دستیار ویژه رسانه خانه صنعتکاران ایران منصوب شد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:


جناب آقای پرهام طهماسبی با سلام.
حتراماً نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی،به موجب این حکم شما را به سمت دستیار ویژه رسانه خانه صنعتکاران ایران منصوب می‌نماییم.
امید است با اتکا به عنایت خداوند متعال و با سرلوحه قرار دادن راهبرد توکل، تفکر و تلاش مضاعف و استفاده از نیروهای کاردان، تعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه تمام ظرفیت‌های موجود به همراه برنامه‌ریزی اصولی نسبت به انجام رسالت و اهداف تعریف شده در دپارتمان مذکور، همه تلاش‌ها و کوشش‌های خود را جهت تحقق هرچه بیشتر و برجسته‌تر اهداف و آرمان‌های والای این مجموعه به کار ببندید.

سید علیرضا بنی هاشمی:

رئیس خانه صنعتکاران ایران