مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از تدوین طرح جامع گردشگری در منطقه هورامان خبر داد: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد که با حضور استاندار کردستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: منطقه جهانی هورامان دارای جاذبه‌های خدادادی و […]

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از تدوین طرح جامع گردشگری در منطقه هورامان خبر داد:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد که با حضور استاندار کردستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: منطقه جهانی هورامان دارای جاذبه‌های خدادادی و طبیعی فراوانی برای جذب گردشگر است.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، اظهار داشت: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت‌های گردشگری این منطقه، مطالعات و طرح جامع گردشگری در هورامان تهیه و تدوین می‌شود.

او بیان کرد: برای تهیه این طرح جامع از ظرفیت های دانشگاه کردستان و همچنین تمام پیشنهادات و پتانسیل‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

گویلیان، عنوان کرد: ساماندهی و تدوین طرح جامع گردشگری در منطقه جهانی هورامان می‎تواند الگویی راهبردی به‌منظور برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری و توسعه همه‌جانبه استان باشد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان