کاهش ۴۰۰ هزار متر مکعبی نفت کوره وافزایش فروش ۲ میلیارد لیتری فراورده‌های نفتی درهلدینگ پتروپالایش اصفهان به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران از بین فرآورده‌های فروخته شده پتروپالایش اصفهان، ۵ میلیارد لیتر به انواع بنزین، ۴۴۰ میلیون لیتر به سوخت سبک و سنگین جت و ۲۲۵ میلیون لیتر به نفت گاز اختصاص پیدا کرده است.بر […]

کاهش ۴۰۰ هزار متر مکعبی نفت کوره وافزایش فروش ۲ میلیارد لیتری فراورده‌های نفتی درهلدینگ پتروپالایش اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران از بین فرآورده‌های فروخته شده پتروپالایش اصفهان، ۵ میلیارد لیتر به انواع بنزین، ۴۴۰ میلیون لیتر به سوخت سبک و سنگین جت و ۲۲۵ میلیون لیتر به نفت گاز اختصاص پیدا کرده است.
بر اساس قانون، ۴۰ درصد سود سالانه شرکت‌ها پالایشی نفت باید صرف پروژه کیفی‌سازی و کاهش نفت کوره شود، در غیر این صورت از امتیاز تخفیف ۵ درصدی خوراک بی‌بهره خواهند ماند.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلیدنگ پتروپالایش اصفهان به نقل از کدال ،هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اهتمام به این قانون تولید نفت کوره خود را طبق آمار کدال از ۳ میلیون ۱۴ هزار به ۲ میلیون ۵۹۴ هزار متر مکعب کاهش داد.
طبق آمار کدال، پتروپالایشگاه اصفهان توانست در سال ۱۴۰۲، ۲۲ میلیارد لیتر فراورده نفتی را به فروش برساند که نسبت به سال گذشته با افزایش ۱.۱ درصدی و ۲ میلیارد لیتری روبرو بوده است.
از بین فرآورده‌های فروخته شده پتروپالایش اصفهان، ۵ میلیارد لیتر به انواع بنزین، ۴۴۰ میلیون لیتر به سوخت سبک و سنگین جت و ۲۲۵ میلیون لیتر به نفت گاز اختصاص پیدا کرده است.