کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان در پانزدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان سمیرم رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، صبح امروز بیست و هشتم مهرماه استاندار اصفهان به همراه معاونین و هیئت همراه، وارد شهرستان سمیرم شد.بازدید از کمپ […]

کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان در پانزدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان سمیرم رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، صبح امروز بیست و هشتم مهرماه استاندار اصفهان به همراه معاونین و هیئت همراه، وارد شهرستان سمیرم شد.
بازدید از کمپ عشایری ارژنگ شهر فتح آباد، صنایع دستی بافته های داری، سردخانه و سورتینگ سیب، پروژه جاده سمیرم_یاسوج، نشست با نخبگان، ملاقات مردمی و دیدار با خانواده شهدا بخشی از برنامه های دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در شهرستان سمیرم است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید و با بخشداران و شهرداران شهرستان سمیرم دیدار و گفتگو خواهد کرد.
همچنین کارگروه تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان سمیرم با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان برگزار خواهد شد.
برگزاری جلسه شورای مشترک اداری استان و شهرستان و دیدار با خبرنگاران و اهالی رسانه پایان بخش پانزدهمین سفر استاندار اصفهان در شهرستان سمیرم خواهد بود.