خانواده بزرگ بسیج گرفتار نان و نام برای خود نیست نان را برای مردم و نام را برای اعتلای نظام می‌خواهد در راستای گرامیداشت هفته بسیج مراسمی با حضور سردار منصور ولی‌ئی جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان و سرهنگ محمد‌رضا رمضان زاده مسوول سازمان بسیج کارمندان کردستان در سالن شورای استاندارد کردستان برگزار […]

خانواده بزرگ بسیج گرفتار نان و نام برای خود نیست نان را برای مردم و نام را برای اعتلای نظام می‌خواهد

در راستای گرامیداشت هفته بسیج مراسمی با حضور سردار منصور ولی‌ئی جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان و سرهنگ محمد‌رضا رمضان زاده مسوول سازمان بسیج کارمندان کردستان در سالن شورای استاندارد کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ این مراسم سردار منصور ولی‌ئی جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر سپاه در استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بسیج در عرصه‌های مختلف خدمات زیادی داشته که نمونه آن جانفشانی در هشت سال دفاع مقدس بود.

سردار ولی‌ئی با اشاره به اینکه بیش از ۲ میلیون نفر داوطلب بسیجی به جبهه‌های مقدس اعزام شدند، افزود: از ۱۸۸ هزار نفر شهید دوران دفاع مقدس، ۴۵درصد شهدا بسیجی بودند.

وی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم و تصریح کرد: گرچه در این اتفاقات ناخوشایند بیش از ۱۴ هزار نفر کودک و زن مظلوم به شهادت رسیدند اما وجدان‌های آزاده بسیاری در دنیا بیدار و ظلم و ستم اسرائیلی‌ها بیشتر آشکار شد.

جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر سپاه نحوه مقابله و مبارزه را بر اساس دو برنامه ایده‌محور و تکنولوژی‌محور عنوان کرد و افزود: جبهه مقاومت ایده‌محور و قلبا جهاد می‌کنند و هدفشان حفظ و گسترش اسلام و دفاع از مظلومان است.

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان کردستان نیز با تبریک هفته بسیج و خیرمقدم به مهمانان اظهار کرد: وقتی مدیری گرفتار نان و منیت برای خودش نشد و از خاکریز نفس عبور کند، به مردم می‌رسد و نظام و انقلاب برایش هویت پیدا می‌کند.

محرم وزیری با بیان اینکه وقتی مدیر گرفتار نان برای خود نباشد وقتی گرفتار منیت نشود وقتی از خاکریز هوای نفس عبور می‌کند به مردم می رسد نظام و انقلاب برایش هویت می‌شود آنوقت است که عزیز مردم می‌شود و زیباترین صحنه‌های حضور را در جریان استقبال مردمی از رئیس‌جمهور، راهپیمایی۱۳ آبان  و راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را خلق می‌کنند، بدون تردید مجموعه سپاه و بسیج زیباترین جلوه‌های مردم‌سالاری و مردم‌باوری حاکمیت می‌باشد.

در پایان این مراسم؛ لوح تقدیر و تندیس کارکنان استاندارد استان کردستان به “سردار ولی‌ئی جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان” و “سرهنگ رمضان‌زاده مسوول سازمان بسیج کارمندان کردستان” اهدا شد.