مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷ هزار نفر از فرزندان ایثارگر و شهید جویای کار هستند انتظار ما اهتمام ویژه به تبدیل وضعیت آنها است. روند تبدیل وضعیت ایثارگران تسریع یابد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷ هزار نفر از فرزندان ایثارگر و شهید جویای کار هستند انتظار ما اهتمام ویژه به تبدیل وضعیت آنها است. روند تبدیل وضعیت ایثارگران تسریع یابد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران :

«ایثار»، محمود زرین‌جویی دوم اسفندماه در چهارمین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان با اشاره به هفته شهید عنوان کرد: نصب تصاویر شهدا در روستاها و شهرها و بازسازی تصاویر شهدا با کمک دستگاه‌های متولی در هفته شهید ضروری است.

وی افزود: بازسازی تصاویر سرداران شهید که در مسیر خرم زال نصب شده است هم در دستور کار قرار بگیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: از دیگر برنامه‌های ما عطرافشانی گلزار شهدا است، اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ۷۰ درصد نیز از برنامه‌های ما در هفته شهید است.
زرین‌جویی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه سال گذشته ۶۳۰۰ نهال از طریق جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تهیه شد، عنوان کرد: اما متأسفانه روز درختکاری پای کار نبودند، نکته دیگر حفظ و نگهداری نهال‌های کاشته شده است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی گفت: در روز شهید امسال کاشت ۶۵۴۴ نهال را داریم که امیدواریم دستگاه‌های متولی پای کار باشند. ارسال پیامک در راستای حفظ راه شهدا توسط مخابرات از کارهایی است که پیشنهاد می‌کنیم. نامگذاری اماکن و معابر به نام شهدا، درج بزرگداشت شهدا روی قبوض مصرفی اب، برق و گاز هم پیشنهاد می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه بنیاد و استانداری در راستای اشتغال ایثارگران همچنین تأمین زمین و مسکن آنها، عنوان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷ هزار نفر از فرزندان ایثارگر و شهید جویای کار هستند انتظار ما اهتمام ویژه به تبدیل وضعیت آنها است. روند تبدیل وضعیت ایثارگران تسریع یابد

خبرنگار:سحرقربانی