در آستانه هفته قوه قضاییه ملاقات عمومی این هفته رییس کل دادگستری، دادستان اصفهان و معاونان دادگستری استان با پاسخگویی به ۳۰۰ مراجعه کننده همراه بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری و طرح موضوعات و مسایل […]

در آستانه هفته قوه قضاییه ملاقات عمومی این هفته رییس کل دادگستری، دادستان اصفهان و معاونان دادگستری استان با پاسخگویی به ۳۰۰ مراجعه کننده همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری و طرح موضوعات و مسایل مهم قضایی از جمله مصادیق و موارد مرتبط با پرونده های متشکله و تقاضای اعطای مرخصی به زندانیان و اعطای مهلت در بخش اجرای احکام از جمله مهمترین موضوعات طرح شده در این دیدارها بود.

گفتنی است برنامه ملاقات عمومی مراجعین در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع و تا پاسخگویی به آخرین مراجعه کننده بعد از ساعت اداری ادامه می یابد که این هفته به مناسبت فرارسیدن ایام هفته قوه قضاییه با حجم مراجعه بیشتری همراه بود.