پروژه مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی  در بوستان آزادگان  منطقه ۶ حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد رئیس اداره عمران منطقه ۶ شهرداری اصفهان، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه رینگ حفاظتی در این منطقه در حال اجرا بوده و تاکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: از این پروژه تنها عملیات […]

پروژه مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی  در بوستان آزادگان  منطقه ۶ حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره عمران منطقه ۶ شهرداری اصفهان، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه رینگ حفاظتی در این منطقه در حال اجرا بوده و تاکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: از این پروژه تنها عملیات روکش آسفالت باقی‌مانده که تا دو ماه آینده اجرا و از آن بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ناصر کریمی، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ اصفهان در سال جاری پروژه‌های متنوعی را در زمینه راه، ابنیه، خیابان‌سازی و پیاده‌روسازی در دست اقدام دارد.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه در این منطقه قسمتی از حلقه چهارم است و می‌توان گفت، سهم شهرداری منطقه ۶ از این پروژه ۱۰ کیلومتر است که حدود ۳ هزار و ۱۰۰ متر آن با اعتباری بالغ‌بر ۱,۰۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

رئیس اداره عمران منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه رینگ حفاظتی در این منطقه در حال اجرا بوده و تاکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کریمی ادامه داد: از این پروژه تنها عملیات روکش آسفالت باقی‌مانده است که تا دو ماه آینده اجرا و از آن بهره‌برداری خواهد شد.

وی بیان کرد: از دیگر پروژه‌های شاخص در منطقه ۶ شهرداری اصفهان مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد ریال است که در حال حاضر عملیات نازک‌کاری این مجموعه در حال اجرا است و در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی با اشاره به پروژه احداث مسجد شهرک شهید کشوری اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد ریال هم‌اکنون در حال اجرا است، همچنین از اعتبارات سال جاری پروژه اجلاس نیز بالغ‌بر ۱,۵۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

رئیس اداره عمران منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های شاخص در این منطقه گفت: پروژه خط کلکتور آب فضای سبز شرقی_غربی از سی‌وسه پل تا پل غدیر به طول ۳۸۰۰ متر با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا و تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کریمی افزود: پروژه خط انتقال پساب ایستگاه بین راهیِ شهید کشوری تا مخزن آزادگان به‌طول ۴۴۰۰ متر بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال، تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا ماه‌های آینده تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های متنوعی اعم از پیاده‌روسازی و خیابان‌سازی در منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پروژه مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبی بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال در بوستان آزادگان این منطقه در حال اجرا و تاکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، همچنین آسفالت معابر منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال است که این ردیف قابل افزایش به ۳۰۰ میلیارد ریال بوده و هم‌اکنون در دست اجرا است.